Правила та рекомендації з користування транспортною карткою
Аби забезпечити безперешкодний доступ до транспортних послуг та уникнути можливих непорозумінь дотримуйтесь наступних кроків:
- Приготуйте заздалегідь, будь ласка, вашу транспортну картку, відділивши її від інших карток або предметів, щоб уникнути помилок валідації;
- Наблизьте вашу картку (чи пристрій з NFC) до екрана валідатора. Їх варто утримувати перед валідатором на відстані не більше кількох сантиметрів. Втискати чи притискати не потрібно;
- Утримуйте кілька секунд. Валідація вважається успішною, коли на екрані валідатора з’явиться зелена стрілка, або інший знак підтвердження, чи/та лунатиме звуковий сигнал. Якщо ви побачите червоний символ × або почуєте інакший звуковий сигнал, спробуйте прикласти картку ще раз на цьому ж валідаторі, а в разі невдачі зверніться до персоналу за допомогою;
- Після успішної валідації, на екрані валідатора з’явиться інформація про списання коштів або підтвердження проїзду. Запамʼятайте її;
- Перевіряйте дату і час операції, номер транспортної картки та термін дії обраного пакета послуг при поповненні картки;
- Зберігати чек, який видав термінал чи сервіс продажу або поповнення карти, протягом всього оплаченого періоду;
- Оплачуйте проїзд відразу після входу в транспорт, а також зберігати квиток (при сплаті готівкою) під час проїзду;
- Якщо ваша транспортна карта не була поповнена вчасно, оплатити проїзд у транспортному засобі за допомогою готівки, банківської картки чи пристрою з NFC на загальних підставах;
Що не можна робити з карткою:
- згинати або пошкоджувати;
- піддавати впливу гострих предметів;
- поливати, посипати агресивними речовинами;
- залишати в умовах екстремально високої чи низької температури;
- зберігати поряд із джерелами електромагнітного випромінювання;
- змінювати дизайн та зовнішній вигляд, підписувати, розмальовувати;
- використовувати не за призначенням, включаючи спроби зчитування, копіювання або модифікацію даних на картці.
Картку не можна повернути в таких випадках:
- якщо пройшло більше ніж 14 днів з моменту покупки (згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів»);
- якщо відсутня квитанція про покупку транспортної картки;
- якщо є механічні (хімічні, термічні, електричні) або програмні пошкодження.
Якщо картка вийшла з ладу, то її баланс можна перенести на нову. Для цього заповніть відповідну форму
Рекомендації:
- Бажано уникати контакту транспортної картки з ключами, монетами, магнітами та іншими твердими предметами, які можуть призвести до пошкодження зовнішнього вигляду картки, та/або зашкодити її роботі;
- Зберігайте картку в портмоне або спеціальному чохлі.
Правила не є вичерпними та можуть змінюватися компанією в односторонньому порядку