Правила та рекомендації з користування транспортною карткою

Аби забезпечити безперешкодний доступ до транспортних послуг та уникнути можливих непорозумінь дотримуйтесь наступних кроків:

  • Приготуйте заздалегідь, будь ласка,  вашу транспортну картку, відділивши її від інших карток або предметів, щоб уникнути помилок валідації;
  • Наблизьте вашу картку (чи пристрій з NFC) до екрана валідатора. Їх варто утримувати перед валідатором на відстані не більше кількох сантиметрів. Втискати чи притискати не потрібно;
  • Утримуйте кілька секунд. Валідація вважається успішною, коли на екрані валідатора з’явиться зелена стрілка, або інший знак підтвердження, чи/та лунатиме звуковий сигнал. Якщо ви побачите червоний символ × або почуєте інакший звуковий сигнал, спробуйте прикласти картку ще раз на цьому ж валідаторі, а в разі невдачі зверніться до персоналу за допомогою;
  • Після успішної валідації, на екрані валідатора з’явиться інформація про списання коштів або підтвердження проїзду. Запамʼятайте її;
  • Перевіряйте дату і час операції, номер транспортної картки та термін дії обраного пакета послуг при поповненні картки;
  • Зберігати чек, який видав термінал чи сервіс продажу або поповнення карти, протягом всього оплаченого періоду;
  • Оплачуйте проїзд відразу після входу в транспорт, а також зберігати квиток (при сплаті готівкою) під час проїзду;
  • Якщо ваша транспортна карта не була поповнена вчасно, оплатити проїзд у транспортному засобі за допомогою готівки, банківської картки чи пристрою з NFC на загальних підставах;

Що не можна робити з карткою:

  • згинати або пошкоджувати;
  • піддавати впливу гострих предметів;
  • поливати, посипати агресивними речовинами;
  • залишати в умовах екстремально високої чи низької температури;
  • зберігати поряд із джерелами електромагнітного випромінювання;
  • змінювати дизайн та зовнішній вигляд, підписувати, розмальовувати;
  • використовувати не за призначенням, включаючи спроби зчитування, копіювання або модифікацію даних на картці.

Картку не можна повернути в таких випадках:

Якщо картка вийшла з ладу, то її баланс можна перенести на нову. Для цього заповніть відповідну форму

Рекомендації:

  • Бажано уникати контакту транспортної картки  з ключами, монетами, магнітами та іншими твердими предметами, які можуть призвести до пошкодження зовнішнього вигляду картки, та/або зашкодити її роботі;
  • Зберігайте картку в портмоне або спеціальному чохлі.

Правила не є вичерпними та можуть змінюватися компанією в односторонньому порядку